Lista cu documentele de interes public produse/gestionate de primăria Baia.

1. Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului Local;

2. Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului propriu;

3. Regulamentul de ordine interioară;

4. Statutul localităţii;

5. Hotărârile de validare sau invalidare a mandatului de consilier;

6. Hotărârile de alegere din rândurile consilierilor a viceprimarului;

7. Componenţa Consiliului Local;

8. Componenta comisiilor de specialitate;

9. Rapoarte anuale întocmite de consilierii locali, precum şi de viceprimar;

10. Declaraţiile de avere şi de interese ale consilierilor locali şi ale funcţionarilor publici din cadrul aparatului propriu;

11. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Primăriei, programul de audienţe;

12. Denumirea birourilor, serviciilor, direcţiilor, numerele de telefon, fax;

13. Strategii, programe privind dezvoltarea social-economică a comunităţii;

14. Hotărârile de aprobare a bugetului local, împrumuturilor, virărilor de credite, a modului de utilizare a rezervei bugetare, de aprobare a contului de încheiere a exerciţiului bugetar, de stabilire a impozitelor şi taxelor locale, a taxelor speciale; bilanţul contabil;

15. Hotărârile de aprobare a organigramei, statului de funcţii, numărului de personal şi regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului propriu de specialitate, a instituţiilor şi serviciilor publice de interes local, de numire şi eliberare din funcţie a conducătorilor serviciilor publice de interes local, precum şi a celor ai instituţiilor publice din subordinea Consiliului Local;

16. Hotărârile de administrare a domeniului public şi privat al comunei, privind darea în administrare, concesionarea sau închirierea bunurilor proprietate publică a oraşului, precum şi a serviciilor publice de  interes local; documentele ce stau la baza organizării şi desfăşurării licitaţiilor publice pentru închirierea, concesionarea sau vânzarea bunurilor aparţinând domeniului public şi/său privat al comunei: caiete de sarcini, contracte cadru, hotărâri care aprobă organizarea şi desfăşurarea licitaţiei, planuri de amplasare;

17. Hotărârile privind înfiinţarea de instituţii publice, societăţi comerciale şi servicii publice de interes local;

18. Hotărârile privind exercitarea în numele oraşului a tuturor drepturilor acţionarului la societăţile comerciale pe care le-a înfiinţat, hotărârile privind numirea şi eliberarea din funcţie a membrilor consiliilor de administraţie la societăţile comerciale şi serviciile publice de interes local;

19. Documentaţiile de amenajare a teritoriului şi urbanism al oraşului, hotărârile privind stabilirea mijloacelor materiale şi financiare necesare realizării acestora: planurile urbanistice generale, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice zonale, planurile urbanistice de detaliu, planurile de situaţie şi amplasament cu mobilier stradal, construcţii provizorii, certificatele de urbanism, autorizaţiile de construcţie, certificatele de nomenclatura stradală, avizele de schimbare de destinaţie;

20. Hotărârile privind alocarea de fonduri din bugetul local pentru acţiuni de apărare împotriva inundaţiilor, incendiilor, dezastrelor şi fenomenelor meteorologice periculoase;

21. Hotărârile privind construirea, întreţinerea şi modernizarea drumurilor, podurilor, precum şi a întregii infrastructuri aparţinând cailor de comunicaţii de interes local;

22. Hotărârile şi documentaţiile tehnico-economice pentru lucrările de investiţii de interes local şi cele privind asigurarea condiţiilor necesare realizării acestora;

23. Hotărârile privind asigurarea condiţiilor materiale şi financiare necesare pentru buna funcţionare a instituţiilor şi serviciilor publice de educaţie, sănătate, cultura, tineret şi sport, apărarea ordinii publice, apărarea împotriva incendiilor şi protecţia civilă de sub autoritatea sa; 

24. Hotărârile privind organizarea de activităţi ştiinţifice, culturale, artistice, sportive şi de agrement;

25. Hotărârile privind protecţia şi refacerea mediului înconjurător, protecţia, conservarea, restaurarea şi punerea în valoare a monumentelor istorice şi de arhitectură a parcurilor şi rezervaţiilor naturale;

26. Hotărârile privind realizarea măsurilor de protecţie şi asistenta socială, cele privind protecţia drepturilor copilului;

27. Criteriile pentru repartizarea locuinţelor sociale şi hotărârile pentru aprobarea lor;

28. Hotărârile privind organizarea de târguri, pieţe, oboare, locuri şi parcuri de distracţie, baze sportive şi cele prin care se asigură buna funcţionare a acestora;

29. Hotărârile privind atribuirea sau schimbarea de denumiri de străzi, de pieţe şi de obiective de interes public local;

30. Hotărârile privind conferirea persoanelor fizice române sau străine cu merite deosebite, a titlului de cetăţean de onoare al comunei;

31. Hotărârile privind cooperarea sau asocierea cu alte autorităţi ale administraţiei publice din ţară;

32. Hotărârile privind sprijinul acordat cultelor religioase;

33. Hotărârile privind asigurarea libertăţii comerţului şi încurajării liberei iniţiative;

34. Instrucţiuni, norme, regulamente şi circulare primite de la organele centrale ale administraţiei publice;

35. Informare privind starea economică şi socială a oraşului precum şi informarea asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor consiliului local;

36. Dispoziţii cu privire la prevenirea şi limitarea urmărilor calamitaţilor catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor;

37. Dispoziţii privind asigurarea ordinii publice, cele referitoare la desfăşurarea adunărilor publice;

38. Dispoziţii privind controlul igienei şi salubrităţii localurilor publice;

39. Dispoziţii privind asigurarea întreţinerii şi reabilitării drumurilor publice, proprietatea oraşului, instalarea semnelor de circulaţie, desfăşurarea normală a traficului rutier şi pietonal, în condiţiile legii;

40. Avize, acorduri, autorizaţii date în competenţa primarului;

41. Raportul anual privind inventarierea şi administrarea bunurilor care aparţin domeniului public şi privat al oraşului;

42. Ofertele de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilanul oraşului, precum şi terenurilor cu destinaţie forestieră, aflate pe raza comunei;

43. Lista certificatelor de producător eliberate;

44. Lista asociaţiilor de proprietari din oraş şi a administratorilor acestora;

45. Lista societăţilor comerciale autorizate de primărie;

46. Lista proceselor verbale de constatare a contravenţiilor;

47. Propuneri de interes public primite de la cetăţeni;

48. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;

49. Relaţii de colaborare sau parteneriat cu ONG-uri;

50. Ordine de repartizare a spaţiilor cu destinaţia de locuinţă şi a celor cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă;

51. Actele normative care reglementează activitatea de stare civilă, numărul naşterilor, căsătoriilor,  deceselor, programul de funcţionare al Compartimentului Stare Civilă;

52. Activităţile şi locurile în care se poate presta munca în folosul comunităţii;

53. Modalităţi de contestare, în situaţia în care persoana se considera vătămata, în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;

54. Situaţia lunară a beneficiarilor de ajutor social;

55. Numele şi prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor de interes public;

56. Alte documente şi informaţii, care nu se exceptează de la accesul liber al cetăţenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 544/2001.